Vidéken élni és dolgozni? Igen!!

Hozzászólás

Történt már olyan, hogy megláttad életed álláshirdetését, és szívesen jelentkeztél volna, de másik városba kellett volna költöznöd, és ezért inkább kihagytad? Nem bántad meg?

Pár napja szerződést kötöttünk egy céggel, akik igazán színvonalas állásokat írtak ki, és jól is fizetnek, csakhogy vidéken vannak. Azon gondolkodtam, vajon mekkora esély van rá, hogy megtaláljuk a számukra megfelelő embereket. Nos, ha én nem köteleztem volna el magam a Kelly mellett, én szerintem jelentkeznék. A kiírt állások itt tekinthetők meg:

Risk analyst

Portfolio analyst

Kedvcsinálónak pedig feltettünk egy bejegyzést a blogra. Érdekel?

– Peti –

Vélemény, hozzászólás?

