EBC*L két napos képzés beszámoló

Hozzászólás

ebcl_logoA Kelly Services és az EBC*L Magyarországi Képviseletének együttműködése keretében a héten három Kelly munkatárs tudott részt venni egy „A” modul tréningen. A három szerencsés között ott tudtam lenni én is.

„Az EBC*L (European Business Competence* Licence) egy nemzetközi kezdeményezés az üzleti-gazdasági ismeretek elterjesztésére Európában. A munkahelyek jelentős részén ma már egyre inkább elvárásként fogalmazódik meg, hogy a munkavállalók rendelkezzenek a gazdasági életben, a közigazgatásban és az adminisztrációs munkában mindenképpen szükséges üzleti, gazdasági ismeretekkel. Olyan kompetens személynek legyenek, akik ismerik a vállalkozás gazdasági céljait, értik a közgazdászok használta szófordulatokat, valamint rendelkeznek a vállalkozói gondolkodás- és cselekvésmód megvalósításához szükséges alapismeretekkel – növelve ezzel a vállalkozás hatékonyságát.”

Egy nagyon tapasztalt könyvvizsgáló, Paukóné Várnai Adrienn tartotta a tréninget; szerencsénkre nagy tapasztalattal rendelkezik az oktatás területén, hiszen mérlegképes könyvelők számára tart rendszeres továbbképzéseket.

Segítségével elsajátíthattunk olyan jogi, gazdasági ismereteket, amelyek egy induló vállalkozásnál, vagy egy KKV mindennapi üzletmenetében szoktak felmerülni.

Számomra igazán sok újat nem jelentett a trénig, hiszen közgazdász vagyok, és dolgoztam is pénzügyi területen. Ugyanakkor kiválóan összefoglalta azokat az ismereteimet, amiket eddig megszereztem, így jelentősége elsősorban a tudásom felfrissítése szempontjából volt. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy mi a legalacsonyabb szintű „A” modul tréninget kaptuk meg, ugyanakkor létezik „B” és „C” modul is, ez utóbbi kimondottan vezetők számára.

Én személy szerint hasznosnak találtam, hogy részt vehettem ezen a két napos képzésen.

– Peti –

Vélemény, hozzászólás?

