Ne gyújtsd fel az irodát!

Hozzászólás

Ma részt vettünk testületileg tűz- és balesetvédelmi oktatáson. Ez nem túl izgalmas, de roppant hasznos – és nem csak amiatt, mert ennek elmaradása esetén a céget megbüntetik.

Érdekes, hogy ugyanezt tavaly is végighallgattam, mégis tudtam meg újdonságot. Ebből leszűrtem, hogy tavaly valószínűleg túl korán lett megtartva, és még félig aludtam. Ma tudatosult bennem például, hogy miért zajos a lépcsőház (huzatosítják, hogy tűz esetén ott is kapjanak levegőt a menekülők). De nem emlékeztem arra sem, hogy nem éghetek bent a liftben, mert a tűzjelző jelzésére az automatika leviszi a földszintre és kinyitja az ajtaját. Tényleg, mi van, ha pont az automatika lesz zárlatos? Ezt jövőre megkérdezem.

Fontos, hogy ne járjunk úgy, mint a bemutatott oktatófilm hősei. Kérem, hogy 3:25 után csak erős gyomrúak nézzék meg a filmet!

– Peti –

Vélemény, hozzászólás?

