A Kelly Services egy pályakezdő szemével

Hozzászólás

2011. Decemberében léptem be a Kelly Services-hez, mint a pénzügyi csapathoz tartozó gyakornok. Habár a kiválasztási folyamat nem lehetett több néhány hétnél, nekem egy örökkévalóságnak tűnt. „A lényeg, hogy bekerültem.”- gondoltam, és izgatottan vártam az első napomat. Valójában nem tudtam, mire számítsak. Habár nem ez volt az első munkahelyem, az eddigiek során nem azzal foglalkoztam, amivel szerettem volna, sőt egyáltalán nem kapcsolódott ahhoz, amit tanulok. A tanulmányaim azonban sokkal inkább kapcsolódnak a pénzügyhöz, mint a humán erőforráshoz, így sejtettem, hogy itt mi lesz majd a kihívás.

Az első nap hosszú volt és fárasztó, de nagyon izgalmas. Mikor megérkeztem, megismertem a mentoromat, rögtön körbevezetett, és bemutatott minden kollégának. Nagyon tetszett, hogy saját asztalom, PC-m, telefonom, kijelölt helyem van az irodában. Úgy gondolom, hogy minden felszerelés a munkához és kényelemhez biztosítva van számunkra. A számítógépek korszerűek, a környezet egészséges, a konyha jól felszerelt, a hangulat az irodában kifejezetten kellemes. A betanítás folyamán megadott, személyre szabott tréning tervem volt, minden kolléga más-más dologért felelt, többségük nagyon segítőkész volt, sőt, a mai napig fordulhatok hozzájuk. Megismerkedtem a szervezeti struktúrával, különböző divíziókkal, tisztába kerültem a pontos feladatkörömmel.

Ahogy teltek a napok, hetek, egyre jobban megismertem a vállalat működését, és egyre jobban sikerült beilleszkednem, sőt, egyre nagyobb biztonsággal láttam el a feladataimat miközben megtanultam együtt dolgozni a csapat többi tagjával. Néhány hónap munkakeresés után nagyon érdekes megtapasztalni az álláspiacnak ezen oldalát, hiszen nem csak jelöltekre, hanem céges partnerekre is figyelni kell, és miden cég minden egyes pozíciójához mások a követelmények. Amit álláskeresőként sokszor elhibázunk, az most világossá vált, például a téves önértékelés, figyelmetlenség, vagy az állásleírás követelményeinek figyelmen kívül hagyása. A legizgalmasabb momentumok, amiket a legjobban élveztem, mindig a tapasztaltabb kollégák interjúi voltak, több különböző stílust és hozzáállást ismerhettem meg.

A gyakorlati időm lassan a végéhez közeledik, és az jár a fejemben, hogy jó volna maradni és folytatni, hiszen egy ilyen környezetben sokat lehet fejlődni, és biztos vagyok benne, hogy lesznek még izgalmas kihívások.

Réka

Ezen a blogon kifejezésre jutó nézetek csakis az enyémek, és nem feltétlenül tükrözik munkaadóm álláspontját. A hozzászólásokat nem szerkesztjük, azok automatikusan megjelennek a bejegyzés alatt.

Vélemény, hozzászólás?

